Màrqueting del segle XXI per a les empreses del sector turístic

En un entorn tan competitiu i canviant com el del turisme, les empreses del sector han de saber treure tot el profit a les eines de comunicació i tecnologia. L’estratègia de màrqueting per a una marca del món de l’hospitalitat ha de situar el consumidor al centre, pensant en els seus desitjos i comportaments, i fent-lo protagonista.

Cal treballar bé els canals digitals per crear connexions autèntiques i personalitzades. Això involucra dos elements essencials que solen ser els primers punts de contacte amb el client potencial: el web i les xarxes socials.

Avui, tota empresa turística, sigui del tamany que sigui, ha de comptar amb experts en aquests àmbits. Disposar d’una agència especialitzada ens garanteix el desenvolupament òptim de la nostra pàgina web, donar-li visibilitat i executar els missatges i les interaccions a les xarxes.

El branding o gestió de la marca inclou la comunicació a través de tots els mitjans, la creació de continguts i el disseny gràfic. Trobar una agència que et proporcioni aquesta visió àmplia per projectar la teva imatge és clau per a l’èxit del teu negoci.

BRANDLOF

www.brandlof.com

info@brandlof.com

Comparteix aquest article
Deixa un comentari