En utilitzar aquest lloc, vostè accepta les Polítiques de privacitat i les Condicions d'ús.
Accept
Revista SortidaRevista Sortida
  • Inici
  • Tots els números
  • Especials
  • Punts de distribució
  • Contacte
Lectura: TERRITORI NATURA
Comparteix
Notificació
Aa
Revista SortidaRevista Sortida
Aa
  • Inici
  • Alt Urgell
  • Alta Cerdanya
  • Alta Ribagorça
  • Andorra
  • Baix Camp
  • Barcelona
  • Berguedà
  • Cerdanya
  • Conca Dellà
  • Costa Daurada
  • Empordà
  • Garraf
  • Garrotxa
  • Girona
  • Lleida
  • Osona
  • Pallars
  • Pallars Jussa
  • Pla de l’Estany
  • Ripollès
  • Tarragona
  • Tarragonès
  • Terres de l’Ebre
  • Inici
  • Tots els números
  • Mapa de distribució de la revista Sortida
  • Contacte
Have an existing account? Iniciar sessió
Segueix-nos
© 2023 Revista Sortida. All Rights Reserved.
Alt UrgellAlta RibagorçaLleidaPallarsSortida 43

TERRITORI NATURA

fa 5 anys
Comparteix

L’Alt Pirineu i Aran reforça la imatge territorial de la Marca Pirineus amb la campanya TERRITORI NATURA.

La campanya fa una oferta de turisme rural i de natura molt adaptada a les precaucions necessàries per la COVID-19.

Contents
L’Alt Pirineu i Aran reforça la imatge territorial de la Marca Pirineus amb la campanya TERRITORI NATURA.Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya “Territori Natura”, amb la implicació directa del patronat de turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram..Un producte de marca territorial

Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya “Territori Natura”, amb la implicació directa del patronat de turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.

Arran de la demanda expressa dels agents privats del sector turístic, per tal de reforçar la destinació Alt Pirineu i Aran, i aprofitant les sinergies dels ens responsables de la promoció turística del territori, es vol reforçar el missatge de territori saludable i autèntic associat al concepte Territori Natura.
Amb un format de pregunta, en aquest cas necessites…, s’exposen quatre conceptes clau, com ara aire, espai, temps i llibertat, per finalment poder donar una resposta en forma de Troba’l a l’Alt Pirineu i Aran.

La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram..

Tota la informació de la campanya s’allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics que l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA) impulsa i als quals dona suport. L’Alt Urgell, l’Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Val d’Aran han treballat plegats per donar un missatge d’unitat territorial i donar suport al sector privat i conseqüentment a la promoció turística de la zona.

Un producte de marca territorial

Es tracta, tal com ha explicat el director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins, “d’una iniciativa del territori que pretén aglutinar diferents iniciatives comunicatives per oferir una destinació saludable i autèntica sota el concepte natura com a eix central, on les activitats a l’aire lliure, el patrimoni cultural i els productes locals aporten un valor afegit. La destinació Natura reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l’Alt Pirineu, i del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estanys de Sant Maurici”.

El director de l’IDAPA, que coordina la campanya, Pere Porta, ha emfasitzat que “l’Alt Pirineu i Aran reuneix unes condicions òptimes i d’oportunitat per al desenvolupament, que pot donar resposta saludable a les quatre qüestions que planteja la campanya, aire, espai, temps i llibertat.” L’IDAPA forma part del Programa Pirineus, una iniciativa de treball conjunt liderada per l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Coneixement i formada també pel Consell General d’Aran, la Diputació de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida (Ara Lleida) i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Aquest programa té per objectiu la promoció internacional de la Marca Turística Pirineus.

Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran
Passatge de l’Alsina, 3
25700 La Seu d’Urgell
Tel. 973 35 55 52
www.idapa.cat
www.sompirineu.cat

jose 06/15/2023 10/01/2020
Comparteix aquest article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Copy Link

Potser també t'agrada

Alt UrgellSortida 74

LA SEU D’URGELL EL MÓN MÀGIC DE LES MUNTANYES

4 Min Lectura
Presentacio turisme actiu
LleidaPallars SobiràSortida 71

En marxa la temporada de turisme actiu a Lleida

5 Min Lectura
Alt UrgellSortida 71

El Festival de Música Antiga dels Pirineus arriba a la 14a edició amb concerts arreu del Pirineu 

2 Min Lectura
Web Brandlof
Alt UrgellSortida 70

Connectant empreses turístiques amb el viatger digital

1 Min Lectura

Troba la revista Sortida

infografia-catalunya-actualizada

Subscriu-te a la nostra newsletter

Sigues el primer en rebre els articles més nous a l'instant!

Newsletter

Subscriu-te a la nostre web

Podràs guardar els teus articles favorits i seguir la lectura quan vulguis

SUBSCRIU-TE

Revista gratuïta de promoció turística i cultural. Informa de les novetats i els atractius culturals i turístics de Catalunya, Andorra i la Catalunya Nord. Cada edició té una tirada de 25.000 exemplars a tot color que es distribueixen en més de 2.000 punts de recollida a l’Alt Pirineu, Andorra i tota Calalunya.

 LLEIDA, TARRAGONA, ANDORRA I ALT PIRINEU
 GIRONA I ALTA CERDANYA
 BARCELONA
© 2025 Revista Sortida. Cadena Pirenaica