L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell ha posat en marxa una campanya per atraure el turisme de proximitat aquest estiu.
Sota el lema #motiuspertornar, es reforçarà la presència digital del destí i es faran fins a 30 sortejos d’estances a allotjaments i àpats a restaurants del municipi.
L’objectiu de la campanya és, principalment, reforçar la imatge de Palafrugell i les seves platges com una destinació segura i de confiança.
D’altra banda, es pretén donar suport als establiments d’allotjament i restauració del municipi amb la captació de clients. La campanya vol posar en relleu, també, les característiques pròpies del municipi i el seu entorn, com són un paisatge excepcional, en contacte amb la natura, i amb camins i cales que afavoreixen la possibilitat de desplaçar-se arreu amb bicicleta o caminant, entre d’altres, a més d’un tipus d’establiment familiar amb aforaments reduïts i de qualitat.
#motiuspertornar serà l’eix central dels diferents concursos que s’aniran llençant a través de Facebook i Instagram, entre el 18 de juny i el 31 d’agost.
Els participants als diferents sortejos hauran de respondre una pregunta sobre l’establiment que ofereix el premi, seguir el perfil del @visitpalafrugell i etiquetar a tres persones.
La campanya també inclou anuncis a YouTube, Google i xarxes socials, així com espots a Televisió de Catalunya i al seu web www.ccma.cat. Els vídeos promocionals estan basats principalment en imatges semi estàtiques del municipi, tipus postal, on es dóna protagonisme al color del paisatge i als sons.
Turisme Palafrugell
Avinguda Generalitat, 33
17200 Palafrugell
+34 972 30 02 28
turisme@palafrugell.cat
www.palafrugell.cat
De dilluns a dissabte de 10.00 a 13.00 h i de 16.00 a 19.00 h.
Diumenges de 9.30 a 13.30 h.